In deze training leer je wat services zijn, hoe je hierover afspraken maakt en hoe je services monitort. Daarnaast ga je aan de slag met het integreren van servicemanagement in projecten en testmanagement.
Ook leer je wat een beleidsplan is, wat voor sturingsmiddelen je hebt, beheerarchitectuurmodellen. De training is erg interactief en sluit af met het inrichten van beheerprocessen bij ICT outsourcing.
Deze training wordt bij jou op locatie verzorgd voor groepen van 3 - 8 deelnemers. Voorafgaand aan de training vindt er een uitgebreide intake plaats waardoor de training volledig aansluit op de praktijk. Voor een vrijblijvende prijsofferte selecteer "Maatwerk".
Meer informatie
Deze leervorm begint met een intakegesprek tussen een Learning Consultant van Ictivity Training en de opdrachtgever. Hierbij inventariseren we de beginsituatie, de doelstelling, de praktijksituatie en het verwachtingspatroon van de deelnemer(s). Met de gegevens maken wij het trainingsprogramma op maat.
Voordelen:
De training is bedoeld voor diegenen die al enige kennis hebben van IT beheer, functioneel beheer en de bijbehorende best practices zoals ITIL en BiSL.
Je hebt al enige jaren ervaring in de praktijk en moet complexe vraagstukken oplossen, waar de best practice boeken je geen direct antwoord op geven. In een vlot tempo worden de meest voorkomende vraagstukken met je doorgenomen door een door de wol geverfde servicemanager!
Je ontvangt een voorbeeld van een service analyse document en bespreekt eigen service vraagstukken!
Deze trainingen kunnen wij ook als maatwerk bij jou / ons op locatie.