Volg de MS55342 Supporting and Troubleshooting Windows 11 training en los problemen op in de nieuwste versie van Windows. Deze training is de vernieuwde versie van de MS10982 Supporting and Troubleshooting Windows 10 training.
Na afronding van deze training kun je onder andere:
Individueel Begeleid Leren, is een leermethode waarbij je in ons leercentrum onder begeleiding van een zeer ervaren trainer de training doorloopt, in je eigen tempo, met de onderwerpen die aansluiten op jouw behoefte.
Individueel Begeleid Leren Online - OPTIONEEL
We bieden ook een online variant aan van deze leervorm. Zo behaal je toch je leerdoelen, ook als je thuiswerkt of niet wil reizen. Samen met jouw trainingscoach stel je een lesplan op met daarin meerdere contactmomenten per dag waarbij je middels online videoverbinding één op één begeleiding krijgt. Tussen deze momenten door werk je aan praktijkopdrachten ondersteund door theorie. Geef op het inschrijfformulier aan indien je graag gebruik maakt van deze mogelijkheid.
Efficiënt trainen: leer wat je écht nodig hebt
Omdat iedereen een verschillend kennisniveau en achtergrond heeft is het niet effectief om iedereen op hetzelfde niveau en in hetzelfde tempo te laten trainen. Door middel van een intake wordt het kennisniveau bepaald en in samenspraak met de trainer een individueel opleidingsplan samengesteld. Zo leer je alleen wat je echt nodig hebt!
Trainen met de nieuwste online leermiddelen
Tijdens de training maak je gebruik van het online leerportaal. Dit geeft je de mogelijkheid om zelf te bepalen welke leermethode je voorkeur heeft; opdracht gestuurd leren of theoretisch leren. Kies je voor opdracht gestuurd leren, dan kun je praktische kennis opdoen in een volledig ingerichte online practicum omgeving onder begeleiding van onze trainer. De online omgeving blijft tot drie maanden na de training beschikbaar zodat je ná de training nog extra kunt oefenen. Theoretische kennis kun je opdoen door het volgen van online cursusmateriaal gecombineerd met de ondersteuning van de trainer die je ondersteunt bij complexe onderwerpen.
Flexibel trainen: Jij bepaalt de tijdsduur en tijdstip
Je hebt de mogelijkheid om zelf te bepalen wat de duurtijd van je training wordt. Je bepaalt (samen met ons) het aantal dagen. Je kunt deze dagen ook verspreiden over meerdere weken!
Moderne leeromgeving:
Wij vinden de leeromgeving net zo belangrijk. Daarom ben je op al onze locaties verzekerd van een rustige omgeving met de nieuwste apparatuur.
Het is ook mogelijk om de training virtueel te volgen. Dezelfde leerervaring als klassikaal waarbij je de trainer en medecuristen ziet en hoort maar dan vanaf thuis. De planning en kosten blijven gelijk.
Een klassikale cursus van Ictivity Training geeft je de garantie dat je uitstekend wordt opgeleid in een moderne comfortabele leeromgeving door de meest deskundige trainers op hun vakgebied. In aaneengesloten dagen volg je de training op één van onze locaties. Tijdens de klassikale training heb je de beschikking over moderne apparatuur in een rustige leeromgeving. Trainingen bestaan uit een gedeelte theorie maar je krijgt ook veel oefeningen die de dagelijkse praktijk nabootsen.
Ictivity Training heeft in Nederland locaties in Utrecht (Vianen) en Eindhoven, tevens is het mogelijk om een locatie naar wens aan te vragen. Indien je niet wenst te reizen, kun je de training remote volgen via Virtual Classroom
Door gebruik te maken van de nieuwste apparatuur en technologieën kunnen we een oplossing bieden waarbij je een klassikale training vanaf iedere locatie virtueel kunt volgen (distance learning).
De cursisten die de training virtueel bijwonen krijgen precies dezelfde leerervaring als de cursisten die op locatie de klassikale training volgen. De cursisten op afstand krijgen een op browser gebaseerde interface die hen in staat stelt om de
trainer en mede cursisten in de klas te zien en te horen. Hierbij kunnen ze live met elkaar communiceren. Welke type activiteit er in de klas ook plaats vindt, de intuïtieve Virtual Classroom interface past zich volledig aan aan de sessie die bezig is.
Meer informatie over Virtual Classroom
Deze leervorm begint met een intakegesprek tussen een Learning Consultant van Ictivity Training en de opdrachtgever. Hierbij inventariseren we de beginsituatie, de doelstelling, de praktijksituatie en het verwachtingspatroon van de deelnemer(s). Met de gegevens maken wij het trainingsprogramma op maat.
Voordelen:
The primary audience for this course is Desktop Support Technicians (DSTs). These technicians provide Tier 2 support to users with domain-joined computers running the Windows 11 OS, typically in medium to large enterprise organizations. These DSTs focus on a broad range of technical issues for:
The key responsibilities include resolving technical issues relating to:
Other key responsibilities include:
The secondary audience for this course are IT professionals who administer and support Windows 11 desktops, devices, users, and associated network and security resources.
Module 1: Introducing Windows 11
This module describes the new Windows 11 operating system features and devices, with a particular focus on what’s changed since Windows 10.
The modules also describes the process of developing and applying a Windows 11 troubleshooting methodology.
Lessons
Lab 1: Using Windows 11 troubleshooting tools
After completing this module, students will be able to:
Module 2: Administering Windows 11 remotely
This module describes how to use the various remote administration tools in Windows 11 to resolve issues. It describes the features and functionalities of tools such as Windows Admin Center, Remote Desktop, Quick Assist, and Windows PowerShell.
Lessons
Lab 1: Administering Windows 11 remotely
After completing this module, students will be able to:
Module 3: Troubleshooting startup and performing system recovery
This module describes potential problems that can cause startup issues in Windows 11. It also provides an overview of the Windows startup process, including the Windows Recovery Environment (Windows RE) and Boot Configuration Data (BCD). It also describes how to resolve issues related to operating system services and how to recover a computer.
Lessons
Lab 1: Troubleshooting startup and performing system recovery
After completing this module, students will be able to:
Module 4: Troubleshooting devices and device drivers
This module explores how to troubleshoot issues related to hardware devices and device drivers.
Lessons
Lab 1: Troubleshooting devices and device drivers
After completing this module, students will be able to:
Module 5: Configuring and troubleshooting network connectivity
This module describes how to identify network settings and troubleshoot issues related to network connectivity in wired and wireless networks, IPv4 and IPv6 connectivity, and name resolution. This module also provides an overview of Remote Access and describes how to troubleshoot issues with VPN connectivity.
Lessons
Lab 1: Configuring and troubleshooting network connectivity
After completing this module, students will be able to:
Module 6: Troubleshooting Group Policy
This module provides an overview of Group Policy application and describes how to resolve issues in client configuration GPO application.
Lessons
Lab 1: Troubleshooting Group Policy
After completing this module, students will be able to:
Module 7: Configuring and Troubleshooting Security Settings
This module describes various security settings in Windows 11, including Credential Guard, Exploit Guard, and Application Guard. Windows Hello authentication is also covered, in addition to common sign-in issues, how to detect them, and how to troubleshoot these issues. The module also explains ways to secure the startup environment, including Secure Boot and related technologies.
Lessons
Lab 1: Configuring and Troubleshooting Security Settings
After completing this module, students will be able to:
Module 8: Configuring and Troubleshooting User State
This module provides guidance on configuring and troubleshooting user state synchronization in an on-premises network. This includes managing roaming profiles, UE-V, and folder redirection.
Lessons
Lab 1: Configuring and Troubleshooting User State
After completing this module, students will be able to:
Module 9: Configuring and Troubleshooting Resource Access
This module describes how to troubleshoot issues with file permissions and printer access. It also describes how to configure and manage file recovery in Windows 11.
Lessons
Lab 1: Configuring and Troubleshooting Resource Access
After completing this module, students will be able to:
Module 10: Troubleshooting applications
This module explains how to troubleshoot common desktop application operations issues. It also describes the Universal Windows apps and the Microsoft Store. The module also explains how to resolve issues related to Application Control and AppLocker policies. Finally, the module covers how to enable and configure Kiosk mode.
Lessons
Lab 1: Troubleshooting applications
After completing this module, students will be able to:
Module 11: Maintaining Windows 11
This module describes how to identify performance issues in Windows 11. It also explains how to manage and troubleshoot Windows updates.
Lessons
Lab 1: Maintaining Windows 11
After completing this module, students will be able to:
Code: | M55342 |
Leervorm: | |
Dagen: | 4 |
€
1895
|
Per persoon
excl. BTW |
Naar inschrijfpagina
|
|
Startdatum: |
13 jan 2025 |
Locatie: |
Eindhoven
|
Startdatum: |
17 feb 2025 |
Locatie: |
Eindhoven
Online |
Startdatum: |
17 mrt 2025 |
Locatie: |
Eindhoven
Online |
Startdatum: |
14 apr 2025 |
Locatie: |
Eindhoven
|
Startdatum: |
12 mei 2025 |
Locatie: |
Eindhoven
Online |
Startdatum: |
16 jun 2025 |
Locatie: |
Eindhoven
|
Startdatum: |
21 jul 2025 |
Locatie: |
Eindhoven
|
Code: | M55342 |
Leervorm: | Klassikaal |
Dagen: | 4 |
€
2095
|
Per persoon
excl. BTW |
Naar inschrijfpagina |
|
Deze trainingen kunnen wij ook als maatwerk bij jou / ons op locatie.
Code: | M55342 |
Leervorm: | |
Dagen: | 4 |
€
2095
|
Per persoon excl. BTW |
Naar inschrijfpagina |
|