De help- en servicedesk medewerker is vaak het 1e aanspreekpunt bij ICT vragen. Een goed opgeleide medewerker is daarom erg belangrijk. De manier waarop de servicedesk medewerkers klanten of medewerkers te woord staan, bepaalt in belangrijke mate hoe de dienstverlening van je organisatie wordt ervaren. Professioneel en effectief omgaan met eindgebruikers, klanten en IT-medewerkers zorgt voor hoge tevredenheid en een efficiënt werkproces.
Efficiënt leren bij Ictivity Training
Dat doen wij door continu te werken aan nieuwe, slimme leervormen waarbij de student centraal staat. Wij zorgen voor een cursus die aansluit bij uw voorkeuren.
Leer alleen wat op de servicedesk nodig is | Kwaliteitsgarantie | ||
De best gecertificeerde trainers met praktijk ervaring | Kies de leervorm die het beste bij u past | ||
De nieuwste online leermiddelen | Trainingen die aansluiten op uw eigen praktijksituatie |
Training | Code | Leervorm |
---|---|---|
CompTIA A+ 220-1101 & 220-1102 | ComptiaA+ | |
Ondersteuning Windows 10 en 11 voor Servicedesk medewerkers | SVDW | |
Ondersteuning Microsoft 365 voor Servicedesk medewerkers | SVDO | |
Devices configureren met Microsoft Intune voor Servicedesk medewerkers | SVDI | |
Leervorm: Klassikaal: Klassikale training Klassikaal Plus: Combinatie van klassikaal en e-Learning Individueel Begeleid Leren (IBL): Individueel trainen op maat e-Learning: Online leerportaal Maatwerk: In-company training afgestemd op uw situatie Virtual Classroom: Beleving van klassikaal trainen vanaf elke locatie |
Deze trainingen kunnen wij ook als maatwerk bij jou / ons op locatie.
Indien er vragen zijn kun je vrijblijvend contact opnemen via training@ictivity.nl of 088-4284848